IR5 چهره مشاغل را دگرگون می‌کند؛ آیا رنسانس دیگری در راه است؟

ما هر روز در رسانه ها درباره انقلاب صنعتی پنجم (IR5) می‌خوانیم. رسانه ‌ها آن قدر به این موضوع اشاره می‌کنند که همه ما تصور می‌کنیم می‌دانیم چیست در حالی که هرگز واقعاً برایمان مشخص نیست این رخداد چیست و چگونه بر ما تأثیر می‌گذارد؟ انقلاب صنعتی پنجم ، جایی است که انسان‌گرایی، مدنیت، فراگیری، خلاقیت و هدف در کنار سود و پیشرفت دیجیتالی رشد می‌کند. اما چگونه به آنجا خواهیم رسید؟

ظهور سرمایه داری نامشهود

امروزه اقتصاد دیجیتالی، غیر مادی و دانش پایه در حال گسترش است و ارزش بالقوه بسیار زیادی ارائه می دهد. چالش شرکت‌ها و سیاست‌گذاران این است که این انتقال به گونه‌ای مدیریت شود که منافع آن تنها نصیب چند کشور معدود نشود.

رهبری و مدیریت مردم؛ 5 افسانه درباره مدیریت

در علم، سوال کلیدی این است که "آیا درست است؟" در مدیریت، سوال کلیدی این است که "آیا کار می کند؟" اما محتوای امر، مهم و حیاتی است: فقط به این دلیل که یک ایده در یک مورد خاص کار می کند به این معنی نیست که یک حقیقت جهانی است.

استراتژی های مذاکره؛ بازاندیشی در مذاکره روشی هوشمندانه برای تقسیم کیک مذاکراتی

مذاکره استرس زا است. چیزهای زیادی در خطر است: پول، فرصت، زمان، روابط، شهرت.

باهاما، سریلانکا و اوگاندا با ارائه نوآوری با بیماری همه گیر مبارزه می کنند

« هرگز اجازه ندهید یک بحران جدی، به هرز برود.» نوآوران در سراسر جهان همیشه این جمله را جدی می گیرند و اکنون هم  با ارایه راه حل های دیجیتالی خلاقانه، به اختلال ناشی از  بیماری همه گیر  کووید 19پاسخ می دهند.

انقلاب کار از راه دور،  موفقیت از هر کجا

هنگامی که همه گیری COVID-19 در اوایل سال 2020 شروع شد، میلیون ها کارمند کار خود را در خانه شروع کردند. برخی از شرکت ها افزایش بهره وری و پس اندازهای عظیم یا هر دو را تجربه کردند. کارکنان مشتاق ادامه کار از راه دور هستند و بسیاری از سازمان ها قصد دارند در زمان بیشتری و برای کارکنان بیشتری به کار از راه دور اجازه دهند.